Wednesday, 29 February 2012

rindu and syg!!!!

Posted by Dyana Binti Embi | at 10:16 1

smakin ak lupa kan dia smkin btmbah rindu n syg ak kat dia....=(
ya ALLAH kuat kn lah hati hamba-MU ini ya ALLAH....AMIN

Wednesday, 15 February 2012

Memulakan kata

Posted by Dyana Binti Embi | at 06:36 1

Hari nie aku buat BLOG...hehe....aq pun x tau knapa aq nak buat BLOG walaupun hakikatnya aku x tahu mcm mana nak buat benda nie....apa pun aq akn cuba utk mghiasi BLOG nie dgn sedaya upaya....akn ku jadikan BLOG nie tmpt utk aq mgadu segala rasa kesedihan dan kegembiraan dan BLOG nie la akn mjadi salah satu sahabat ku dan cintaku..............haha......tggu kisah hidup ku yg seterusnya....NANTIKAN...!!!
 
~ Naluriberbisik Dyana Binti Embi ~